Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Agent ubezpieczeniowy - zbędny balast czy konieczność

1 minuta czytania, dodany 02.11.2021r
Profesjonalny agent ubezpieczeniowy
Tak sobie myślę, że OC komunikacyjne równie dobrze można byłoby kupić w sklepie, w OC-matach, czy gdziekolwiek indziej - agent nie jest potrzebny. Wystarczy skan kodu aztec z DR, połączenie z systemem transakcyjnym ubezpieczyciela i mamy gotową polisę. Gdy klient ma czystą historię b/m to w zasadzie banał.
Ktoś powie ale, ale ... a co z IDD, a zielona karta, a NNW, Assistance, a obsługa polisy, a co gdy .... (i tu cała lista sytuacji, którymi na co dzień obdarzają nas nasi klienci ).

Czytaj dalej

Niesłuchanie czyli jestem ale nie słucham Cię

Tym razem o trudnej sztuce słuchania. Niesłuchanie jest bolączką współczesności. Ogromna liczba "rozpraszaczy" i "pożeraczy czasu" wydała swój niechlubny owoc: stan permanentnego rozproszenia, niesłuchania, nieumiejętności skupienia uwagi.
Każdy wszak tego doświadczył: rozmawiasz z kimś i po mowie ciała i spojrzeniu z daleka możesz stwierdzić, że ta osoba tak naprawdę cię nie słucha. Zdajesz sobie sprawę, że jest bardziej zainteresowana czym innym niż waszą rozmową, tak naprawdę czeka, aż przestaniesz mówić, aby mogła wypowiedzieć swoją kwestię.

Czytaj dalej

Na styku jakości i ilości czyli optymalizacja biznesu

3 minuty czytania
optymalizacja biznesu, agent
Każde spotkanie z menadżerem z dowolnego zakładu ubezpieczeń kończy się tak samo: "sprzedawajcie dla nas więcej ubezpieczeń!". Chyba normalne, chyba dobrze a jednak mam wątpliwości. Bo czy więcej znaczy lepiej, lepiej dla Ciebie agencie?
Dawno temu komuniści (ideologia w Polsce zakazana) twierdzili, że: "ilość przechodzi w jakość". Jak było naprawdę wszyscy pamiętamy - była to jakość socjalistyczna czyli bylejakość.
Podobnie ma się rzecz z ubezpieczeniami: im więcej sprzedajesz tym robisz to gorzej! Brzmi jak absurd - żyjemy w świecie absurdów, dlatego co to zdrowo rozsądkowe wydaje się absurdalne, odcina się od absurdalnego tła.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [1 / 9] następna > Ostatnia >>

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.