Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

Posty możesz wykorzystać na FB lub firmowej stronie www. Możesz je pobrać "jak leci" lub wykorzystać jako inspirację.
Pustka w głowie już nie jest problemem.

Cechy dobrego sprzedawcy: AUTENTYCZNOŚĆ

Jedną z koniecznych cech sprzedawcy (nie tylko ubezpieczeń) jest AUTENTYCZNOŚĆ czyli bycie samym sobą, prawdziwość lub wiarygodność. Ja wolę autentyczność. Zwrot "bycie samym sobą" jest precyzyjniejszy ale dłuższy i niekiedy zaburza znaczenie zdania. Przez autentyczność rozumiem zgodność między tym co mówimy, robimy i odczuwamy wewnątrz siebie, również świadomość przechodzących przez nas myśli. Uświadomienie sobie i życie swoją autentycznością nadaje pewności siebie, pozwala odnosić sukcesy w życiu, również w sprzedaży.
Autentyczność niestety kosztuje - wystawia Cię często na różne ataki, bo nie wtapiasz się w tłum.

Czytaj dalej

Check lista budowania relacji z klientem

Przedstawiam elementarz, ale to naprawdę podstawy budowania relacji z klientem w ubezpieczeniach. O każdej z tych pozycji pewnie można napisać książkę, może nawet kilka - więc uszy w górę, wyobraźnia w ruch - zaczynamy!

Budowanie relacji z klientem podczas szkód, odnowień ubezpieczeń

Podstawową sprawą jest nasza reakcja i dostępność dla klientów gdy ONI mają taką potrzebę, jeżeli tu popełnimy błędy, reszta na niewiele się przyda.
- Czy pomagasz klientowi gdy mają szkodę, reklamację, potrzebę zmiany, wyjaśnienia itp?
- Czy kontaktujesz się z klientem, gdy dowiedziałeś się od osób trzecich, że ma jakieś problemy z ubezpieczeniem?

Czytaj dalej

Rzadko chodzi o pieniądze

Łatwo się zniechęcić, gdy widzisz, jak konkurencja ma duże reklamy i niższe ceny.
Przykro jest patrzeć, jak klienci odchodzą po coś, co może wydawać się być lepszą ofertą. Zwłaszcza, że to nie Ty ustalasz ceny ubezpieczeń.
Ale nie daj się tak łatwo poddać zwątpieniu z powodu ceny! Walka cenowa jest złą strategią dla wszystkich uczestników rynku, również dla Twojej agencji - psuje rynek, obniża jakość usług. Powiem Ci w skrócie, na czym trzeba się skupić.

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.