Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Piątek, piąteczek czyli nowa energia na poniedziałek

Energetyczna kobieta, radosna kobieta
1,5 minuty czytania Piątek kojarzy się ze zbliżającym się odpoczynkiem. Jednak dobrze wykorzystany pozwoli podwójnie wypocząć. Zaś w poniedziałek będzie nas wypełniać nowa energia i pomysły. Aby tak się stało należy piątkowe popołudnie dobrze wykorzystać. Poniżej przedstawiamy listę - dekalog - działań, które pozwolą owocnie zamknąć mijający tydzień i dać zastrzyk energii na przyszły.
1. Przejrzyj luźne papiery. Zbierz wszystkie karteczki, wizytówki, pokwitowania, różne notatki - i włóż je do pudełka w celu "przerobienia".

Czytaj dalej

Nowicjuszem jest się tylko raz

1,5 minuty czytania Gdy rozpoczynasz rozmowę z nowym klientem warto sobie uświadomić, że właśnie w tym momencie dzieją się rzeczy, które będą rzutowały na dalsze wasze relacje lub ich brak. Efekt nowości i świeżości jest tylko jeden raz. Nie przegap swojej szansy, aby Twoja "nowość i świeżość" przyniosła korzyści już na starcie. Przez następnych kilka miesięcy/lat możesz zadawać dowolne pytania, jednak pewne pytania mogą być zadane tylko w pierwszej rozmowie!

Czytaj dalej

Typowe zastrzeżenia: "Nie stać mnie"

Artykuł ze strefy premium ... Częstym zastrzeżeniem z jakim się spotykamy w rozmowach z klientem jest zastrzeżenie, które nazwę "NIE STAĆ MNIE NA TO".
Wynika ono z odczucia klienta, że:
- usługa jest za droga dla niego,
- przekracza planowane koszty.
Mówiąc krótko cena usługi wydaje się przekraczać status finansowy kupującego.
Trzeba dobrze rozeznać zastrzeżenia klienta, bo jego ocena sytuacji może być prawdziwa.
Oto jak możemy poradzić sobie z tym sprzeciwem

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.