Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

Posty możesz wykorzystać na FB lub firmowej stronie www. Możesz je pobrać "jak leci" lub wykorzystać jako inspirację.
Pustka w głowie już nie jest problemem.

Piątek, piąteczek czyli nowa energia na poniedziałek

Energetyczna kobieta, radosna kobieta
1,5 minuty czytania Piątek kojarzy się ze zbliżającym się odpoczynkiem. Jednak dobrze wykorzystany pozwoli podwójnie wypocząć. Zaś w poniedziałek będzie nas wypełniać nowa energia i pomysły. Aby tak się stało należy piątkowe popołudnie dobrze wykorzystać. Poniżej przedstawiamy listę - dekalog - działań, które pozwolą owocnie zamknąć mijający tydzień i dać zastrzyk energii na przyszły.
1. Przejrzyj luźne papiery. Zbierz wszystkie karteczki, wizytówki, pokwitowania, różne notatki - i włóż je do pudełka w celu "przerobienia".

Czytaj dalej

Nowicjuszem jest się tylko raz

1,5 minuty czytania Gdy rozpoczynasz rozmowę z nowym klientem warto sobie uświadomić, że właśnie w tym momencie dzieją się rzeczy, które będą rzutowały na dalsze wasze relacje lub ich brak. Efekt nowości i świeżości jest tylko jeden raz. Nie przegap swojej szansy, aby Twoja "nowość i świeżość" przyniosła korzyści już na starcie. Przez następnych kilka miesięcy/lat możesz zadawać dowolne pytania, jednak pewne pytania mogą być zadane tylko w pierwszej rozmowie!

Czytaj dalej

Typowe zastrzeżenia: "Nie stać mnie"

Artykuł ze strefy premium ... Częstym zastrzeżeniem z jakim się spotykamy w rozmowach z klientem jest zastrzeżenie, które nazwę "NIE STAĆ MNIE NA TO".
Wynika ono z odczucia klienta, że:
- usługa jest za droga dla niego,
- przekracza planowane koszty.
Mówiąc krótko cena usługi wydaje się przekraczać status finansowy kupującego.
Trzeba dobrze rozeznać zastrzeżenia klienta, bo jego ocena sytuacji może być prawdziwa.
Oto jak możemy poradzić sobie z tym sprzeciwem

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.