Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Podpis w mailu - czy zwykły nie wystarczy?

Niedawno mój znajomy, pracujący w niewielkiej firmie zadał mi pytanie:
"Po co używać taki wyrafinowany podpis w mailu, po co obciążać serwery?"
Zgodziłem się z nim. Jeżeli firma nie ma ambicji pozyskiwania nowych klientów, nowych obszarów działalności to rzeczywiście nie ma potrzeby.
Pewne dane są oczywiste, aby je dodać podczas wysyłania maila. Są to imię i nazwisko, dane kontaktowe oraz adres firmy lub strony internetowej. Sygnaturka wiadomości e-mail znacząco przekracza ten standard. Może zawierać bardziej szczegółowe informacje, bardziej aktualne, bardziej przydatne zarówno dla odbiorcy, jak i dla wizerunku Twojej firmy.

Czytaj dalej

Lęk w sprzedaży

Lęk jest najczęstszą emocją związaną z aktywnym sprzedawaniem. Lęk powoduje poczucie utraty kontroli nad sytuacją, niepewność. Nasza praca potwierdza, że agenci bez poczucia pewności siebie, nie pracują ani wydajnie, ani dobrze. Nie mają też satysfakcji z wykonywanej pracy. Okazują słabość, którą inni wykorzystują. Składają i godzą się na tańsze oferty, które są często złe jakościowo. Poddają się zbyt wcześnie i za szybko. Zazwyczaj jest to wynik niewłaściwego myślenia o swojej pracy.

Czytaj dalej

Praca zdalna - jakie technologie?

Jeżeli zastanawiasz się z jakich rozwiązań skorzystać przy organizacji, jakie są najczęściej stosowane rozwiązania w pracy zdalnej?
Poniżej podaję 5 najczęściej stosowanych rozwiązań technologicznych używanych w pracy zdalnej. Są to:
a/ 20% - Wirtualna sieć prywatna (VPN)
b/ 18% - Oprogramowanie do komunikacji i współpracy
c/ 18% - Systemy telefoniczne

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.