Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Nie korzystaj z grafik ubezpieczycieli!

Torba z napisem: Nie polecaj obcych..
2,5 minuty czytania Przeglądając strony internetowe i profile społecznościowe agentów ubezpieczeniowych zauważyłem, że wielu z nich korzysta z grafiki ubezpieczycieli tzn. przygotowywane przez zakłady ubezpieczeń. Grafiki te są przygotowane profesjonalnie. Mają ładny wygląd, klarowny przekaz, dobrane kolory i ... promują usługi ubezpieczeniowe zakładu ubezpieczeń lub wręcz zakład ubezpieczeń. Uważam, że jest to bardzo zły pomysł aby agent korzystał z takich grafik!.

Czytaj dalej

Akcja. Promuj Odpowiedzialne

Agent ubezpieczeniowy to nie anonimowe Call Center
2 minuty czytania Wspieramy program Odpowiedzialne Ubezpieczenia. Odpowiedzialne Ubezpieczenia to ubezpieczenia zawierane świadomie. Głównym przesłaniem programu jest odpowiedzialne i świadome ubezpieczanie się za pośrednictwem lokalnych agentów ubezpieczeniowych. Klient wie co ubezpieczył i jak ubezpieczenie ma go chronić. Każdy z agentów może wspierać i promować ten program a przy okazji siebie we własnej okolicy. Agenci posiadają ugruntowaną wiedzę, doświadczenie i kompetencje, aby poprawnie zawrzeć umowę ubezpieczenia oraz pomóc przy wypłacie odszkodowania. Dysponują pełnymi kompetencjami aby zawierać Odpowiedzialne Ubezpieczenia.

Czytaj dalej

Czym się różni rozwiązanie Open Source od Freemium?

Wino, dwa kieliszki, wybór
Poszukując rozwiązań dla Twojej agencji ubezpieczeniowej czy firmy szukasz zapewne rozwiązań które będą doskonałym kompromisem między ceną a funkcjonalnością. W trakcie tych poszukiwań zapewne spotykasz się z rozwiązaniami darmowymi typu Open Source lub Freemium (ograniczonymi). Niby wiesz ale nie do końca co te terminy oznaczają i co ważniejsze, jakie mogą być konsekwencje (nie koniecznie finansowe) organizacyjne wyboru danego rozwiązania.

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.