Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

Planer pozwala przygotować działania marketingowe na najbliższy czas ☕. Możesz zapisywać sobie treść postów na przyszłość. I już regularnie prowadzisz fanpage.

Strona główna · Blog · Piątek, piąteczek czyli nowa energia na poniedziałek

Piątek, piąteczek czyli nowa energia na poniedziałek

Energetyczna kobieta, radosna kobieta
1,5 minuty czytania Piątek kojarzy się ze zbliżającym się odpoczynkiem. Jednak dobrze wykorzystany pozwoli podwójnie wypocząć. Zaś w poniedziałek będzie nas wypełniać nowa energia i pomysły. Aby tak się stało należy piątkowe popołudnie dobrze wykorzystać. Poniżej przedstawiamy listę - dekalog - działań, które pozwolą owocnie zamknąć mijający tydzień i dać zastrzyk energii na przyszły.
1. Przejrzyj luźne papiery. Zbierz wszystkie karteczki, wizytówki, pokwitowania, różne notatki - i włóż je do pudełka w celu "przerobienia".
2. Przetwórz swoje notatki. Przejrzyj wpisy do dziennika, notatki ze spotkań i różne bazgroły. Zamień je w odpowiednie elementy działań, projekty i tak dalej.
3. Przejrzyj dane kalendarza. Przejrzyj strony kalendarza mijającego tygodnia pod kątem pozostałych działań i przenieś do przodu te, które obiecują profity, pozostałe usuń.

Koniec przeglądania - nadchodzi nowa energia!

4. Uruchom dane. Zapisz wszystkie nowe projekty, działania, elementy „oczekujące” w kalendarzu z opcją "zrób to!".
5. Oceń wyniki działań. Po kolei oceń stan każdego projektu, celu i rezultatu z kończącego się tygodnia.
6. Zweryfikuj listy „następnych działań”. Zaznacz wszystkie wykonane czynności. Sprawdź, co dalej z tymi czynnościami.
7. Co z zadaniami „oczekujące” i „pomocnicze”? Przeglądaj materiały w toku i aktualizuj listy nowych działań, ukończeń i elementów „oczekujących”. Zweryfikuj sensowność dalszego ich "utrzymywania" - to pochłania Twoją energię.
8. Uaktualnij listy „przypomnień”. Upewnij się, że nie ma niczego, czego nie zrobiłeś, a co musisz zrobić. Upewnij się również, że nie ma żadnych list kontrolnych, które musisz przejrzeć.
9. Zweryfikuj listy „kiedyś” i „może”. Poszukaj projektów, które mogły stać się aktywne, i przenieś je na listę „projektów”. Usuń wszystkie martwe elementy.
10. Uruchom listy „oczekujące”. Zapisz odpowiednie działania następcze dla pozycji, które na coś czekają. Jeżeli zbyt długo czekają to je usuń lub ustal końcową datę.
EPILOG
Bądź kreatywny i odważny. Dodaj do swojego kalendarza wszelkie nowe, "cudowne", niedorzeczne, prowokujące do myślenia i podejmujące ryzyko pomysły, które przyszły Ci do głowy w ciągu tygodnia. Daj im szanse aby rosły.

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.