Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Co nowego w serwisie UBENO.PL

Planer pozwala przygotować działania marketingowe na najbliższy czas ☕. Możesz zapisywać sobie treść postów na przyszłość. I już regularnie prowadzisz fanpage.

Strona główna · Co nowego ...

Harmonogram postów - planer

Harmonogram postów, planer, parasolka i para
1 minuta czytania Jak już wcześniej pisałem, głównym zadaniem serwisu jest ułatwienie pracy agenta ubezpieczeniowego przez wsparcie aktywności na facebook-u. Zatem przedstawiam nową usługę Harmonogram Postów - Planer. Harmonogram Postów aplikacja, która umożliwia automatyczne, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem publikowanie postów na Facebooku oraz zarządzanie kontami w tym samym czasie z jednego miejsca. Planer Postów pomaga zaoszczędzić czas na zarządzaniu wieloma kontami Facebook-a. Już nie musisz tracić czasu na przełączanie się między kontem prywatnym a stroną firmową czy innymi stronami, na (co tu mówić) wolno działającym facebook-u.

Czytaj dalej

Przybywa inspirujących postów

licznik z mnogością liczb
1,5 minuty czytania

Nadal przybywa postów na facebook-a

W październiku pisałem, że jest w serwisie ponad 100 postów gotowych aby je skopiować i wstawić - facebook i Twoja fanpage czeka. I .... nadal przybywa postów. W chwili obecnej jest już ponad 100 postów ale dla agenta ubezpieczeniowego, związanych stricte z ubezpieczeniami! To oznacza, że możesz w serwisie znaleźć ponad 100 inspiracji do napisania posta typowo ubezpieczeniowego na swojej fanpage na facebook-u.

Czytaj dalej

Pierwsza setka postów

Pracujemy razem
1 minuta czytania Z przyjemnością informuję, że gotowe posty dla agenta ubezpieczeniowego przekroczyły liczbę 100. Tylko skopiować i wkleić na swoją fanpage. Oprócz fanpage, posty możesz wykorzystać na swojej stronie internetowej, blogu, w mailingu. Nie zgadzam się jedynie na ich udostępnianie innym agentom do użytku komercyjnego.
Gotowe posty pozwalają na zaoszczędzenie najcenniejszej waluty na świecie - CZASU.
Proporcje postów to mniej więcej 1/2 tekstowe i 1/2 graficzne.

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.