Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak prowadzić agencję aby odnieść sukces. Stale powiększana baza artykułów. Dostęp płatny.

Posty możesz wykorzystać na FB lub firmowej stronie www. Możesz je pobrać "jak leci" lub wykorzystać jako inspirację.
Pustka w głowie już nie jest problemem.

Strona główna · Premium

Zacznij od problemu (i terminu)

Czym jest sprzedaż jeżeli nie rozwiązywaniem problemów?
To co mówisz klientom o swojej ofercie dotyczy właśnie rozwiązania problemów, ale nie możesz zaczynać się od sugerowania rozwiązania. Zamiast tego powinieneś zacząć od problemów - do rozwiązania, których zostało zaprojektowane Twoje rozwiązanie (ubezpieczenie) - i wyzwań, przed którymi stoją Twoi Klienci. Dzięki Twoim rozwiązaniom mogą Oni przez nie przejść możliwie najniższym kosztem (finansowym, organizacyjnym, społecznym itp).

Czytaj dalej

Pozyskanie klientów - jak obniżyć koszty?

Problem całego biznesu: pozyskanie klientów - nie dotyczy tylko dla agentów, na szczęście. Jednak każda branża ma swoją specyfikę, i o tym właśnie będzie.
Zatem króciutko: "Czy pieniądze, które wydajesz na pozyskanie klientów (oczywiście tych nowych), i czas na to poświęcony prowadzą do większych zysków i zwiększają wartość klientów w czasie?"
Podejmowanych działań w celu pozyskania klienta może być wiele, w zasadzie liczba nieskończona. Jednak na coś się trzeba zdecydować. Może zacznijmy od tego czego nie robić ...
Przede wszystkim unikaj bycia agentem który zajmuje się tylko sprzedażą i niczym innym - to podstawa, bez tego daleko nie dojdziesz w tym biznesie, a praca nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca.
Nie prowadź też działań przypadkowych, doraźnych nastawionych na jednorazowy deal - to ślepy zaułek, zazwyczaj koszty przekraczają zyski chociaż początek niekiedy jest obiecujący.
Co zatem robić?

Czytaj dalej

Sprzedaż - wskazówki niewerbalne

Każdy z nas wie, że "słuchamy" nie tylko uchem.
Twoja komunikacja niewerbalna jest równie ważna jak komunikacja werbalna a nawet ważniejsza. Badania naukowe potwierdzają, że mowa ciała jest niezwykle ważna, w kontekście relacji tj. pierwsze wrażenie, nawiązywanie nowych relacji ale również (co nieco zaskakuje) utrzymywanie starych znajomości.
Zasada 7% -38% -55% , postawiona przez psychologa Alberta Mehrabiana, wskazuje na trzy elementy, które kształtują nasze wrażenia i odczucia:
- 7% treść wiadomości
- 38% ton i modulacja głosu
- 55% język ciała (nie widać podczas rozmowy telefonicznej!).
Poniżej przedstawiamy kluczowe wskazówki, jak zdobyć zaufanie podczas rozmów sprzedażowych poprzez właściwe sygnały niewerbalne.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [1 / 5] następna > Ostatnia >>

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.