Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Nie samymi ubezpieczeniami żyje agent więc o równowadze z życiem prywatnym

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Strona główna · Równowaga dom-praca · Praca i życie prywatne

Praca i życie prywatne

Kobiera i równowaga
1 minuta czytania Myślę, że bezpowrotnie mijają czasy gdy dla pracownika ważniejsza była firma niż życie prywatne. Jeszcze niektóre korporacje próbują utrzymać ten przestarzały model relacji ale są skazane na porażkę w tym zakresie. Czasy dyktatu pracy bezpowrotnie (mam nadzieję) przeminęły. Wielu dzisiaj dostrzega, że pracownik (przedsiębiorca też :D), który ma czas dla siebie, na realizację swoich pasji jest po prostu lepszym, kreatywniejszym i wydajniejszym w pracy zawodowej.

Równowaga to podstawa

Współczesny pracownik to coraz częściej świadoma swoich potrzeb, ograniczeń i możliwości osoba. Dlatego dobry pracownik to taki, który zabiega o utrzymanie właściwych relacji między pracą zawodową a swoim życiem prywatnym. Gdy trzeba jest gotowy zostać dłużej, ale kiedy nie ma nic do zrobienia nie widzi konieczności "siedzenia w pracy" dla samej zasady. I jest to dla zdrowo myślącego człowieka oczywiste.

Wzrost kompetencji to owoc zaufania

Obserwując rozwijające się małe firmy zauważam, że kluczowi pracownicy tych firm mają bardzo duże kompetencje związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Prawdą też jest, że właśnie tego oni oczekują od właścicieli firmy, oczekują zaufania do ich możliwości, umiejętności do nich samych. Wpisuje się to we wzrost samoświadomości pracowników jako kompetentnych profesjonalistów, pragnących stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. Bierze się to z zaufania jakim obdarza właściciel swoich najlepszych pracowników.

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.