Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak robić biznes w ubezpieczeniach dla nowicjuszy i nie tylko ...

Planer pozwala przygotować działania marketingowe na najbliższy czas ☕. Możesz zapisywać sobie treść postów na przyszłość. I już regularnie prowadzisz fanpage.

Strona główna · Ubezpieczenia - jak?

Słuchaj aktywnie, nie przerywaj

Agent w okularach
1 minuta czytania Słuchanie jest kluczem do zdobycia serca i umysłu Twoich klientów. Twoim pierwszym celem podczas spotkania/rozmowy z klientem jest pokazanie, że go naprawdę słuchasz. Że, rzeczywiście go rozumiesz, że naprawdę (za)dbasz o jego interes, że pomożesz gdy będzie taka potrzeba. Nawet jeśli już wiesz, co jest problemem klienta i jak sobie z tym poradzić, nie przerywaj, nie wymądrzaj się, nie wchodź w słowo. Wręcz przeciwnie, używaj aktywnego słuchania: okazuj, że jesteś bardzo zainteresowany tym, co mówi klient,

Czytaj dalej

Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów

1,5 minuty czytania Zastrzeżenia po stronie nabywcy są naturalnym zjawiskiem w relacji klient - agent ubezpieczeniowy. Klienci przez zastrzeżenia, a nawet opór wskazują na przyczyny z powodu których nie chcą w tej chwili kupić ubezpieczenia jako takiego lub nie chcą kupić właśnie od Ciebie.
Nieprofesjonalny agent rozczaruje się, gdy pojawiają się zastrzeżenia, zniechęca się, naciska emocjonalnie, popełnia elementarne błędy sprzedażowe, które w efekcie nie pozwolą mu na zamknięcie transakcji. Wtedy rezygnuje z takiego klienta i szuka kolejnego, któremu może sprzedać ubezpieczenie. Jednak może sprzedać tylko wtedy, gdy nie pojawiają się obiekcje po stronie nabywcy.
Nie jest to mądre ani profesjonalne podejście do naszej pracy.

Czytaj dalej

Email - nie każdy o tym wie

Email problem, error error
1,5 minuty czytania Dziś o jednym z najbardziej nielubianych przeze mnie narzędzi komunikacyjnych email-u. Email, to po prostu list elektroniczny ale ... ma niewiele cech listu. Nie jest pisany ręką lecz maszyną, nie na papierze lecz na ekranie, ubogi w ozdoby, emocje, doświadczenia zmysłowe, zimny. Taki po prostu jest e-mail. Ma też swoje zalety: jest szybki, może być krótki lub bardzo długi (z załącznikami), można go przekazać innym bez jego utraty, pozostawia po sobie ślad. Jednak piszę o nim tutaj w kontekście pracy agenta ubezpieczeniowego.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [1 / 2] następna > Ostatnia >>

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.