Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak robić biznes w ubezpieczeniach dla nowicjuszy i nie tylko ...

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Procedura sprawdzania roszczenia

Kobieta i mężczyzna uśmiechają się do siebie
Głównym zadaniem agencji ubezpieczeniowej jest ... oczywiście pozyskiwanie nowych klientów (tak myślimy). Mam na myśli nowe osoby/firmy a nie nowe ryzyka - to spora różnica. Jednym z lepszych pomysłów na pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dotychczasowych jest utworzenie Procedury sprawdzania roszczenia klienta.
Czym jest taka procedura? Większość (może prawie wszystkie) agencji skupiona jest na sprzedaży ubezpieczeń, co jest zgodne z oczekiwaniami zakładów ubezpieczeń. Niestety, maksymalizacja sprzedaży polis nie jest zgodna z interesem agencji ubezpieczeniowej!.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [2 / 2] następna > Ostatnia >>

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.