Budowanie marki agencji ubezpieczeniowej
Lokalna mała Agencja Ubezpieczeniowa nie może
w internecie konkurować z firmami ubezpieczeniowymi w walce o uwagę klienta. Jest za mała, nie ma przeszkolonych pracowników i brakuje na to czasu. Koszt reklamy internetowej w branży ubezpieczeniowej jest zabójczy! Taka jest prawda naszej branży.
Zupełnie inaczej wygląda marka agencji ubezpieczeniowej gdy spojrzymy na sprawę lokalnie!
Bo trzeba to podkreślić
agencja ubezpieczeniowa działa lokalnie! Tu możemy pokusić się na konkurowanie, nawet reklamę i odnieść sukces. No właśnie ... bo jesteśmy lub możemy być znani lokalnie. Właśnie w tym chcę pomagać! Dostarczam rozwiązania, które mogą mieć wpływ na wizerunek agencji ubezpieczeniowej w internecie. Dla osób odwiedzających bloga, fanpage czy stronę internetową agencji jest to po prostu ważne. Twoja marka agencji ubezpieczeniowej to konkretne pieniądze, relacje a nie wydumany kaprys. Czynników o charakterze emocjonalnym przy wyborze ubezpieczenia jest tak wiele, że nie możemy pominąć tak istotnego faktu jak marka agencji.
Przygotowane narzędzia właśnie pomogą budować markę, wiarygodność agencji, niezbędny profesjonalizm oraz zachęcać do interakcji w mediach społecznościowych i witrynach www. Ostatecznym celem tych działań ma być zdobycie zaufanie klientów.
Marka agencji ubezpieczeniowej - jak Cię widzą ...
"Jak cię widzą tak cię piszą" - to stare ale jakże aktualne powiedzenie. Wizerunek po prostu jest ważny.
A pierwszym miejscem spotkania potencjalnego klienta z Twoją agencją coraz częściej jest internet. Dlatego trzeb zadbać o to aby ten pierwszy kontakt z nami pozostawił dobre wrażenie.
Dla agentów ubezpieczeniowych przygotowałem to co potrzebne w tworzeniu dobrego wizerunku i marki agencji. Stale aktualizowana i rozwijana zawartość usługi pozwoli na łatwe, bezproblemowe i mało czasochłonne prowadzenie konta w mediach społecznościowych. Zamieszczanie ciekawych i inspirujących treści w portalach społecznościowych wzmocni pozytywny wizerunek agencji, jej profesjonalizm i wpłynie na budowanie pozytywnej marki.
Dzięki takim działaniom prościej będzie trafić do serca i rozumu klientów, wzbudzić pozytywne odczucia, uzyskać dobrą opinię, ocenę czy recenzję czy inne formy zaangażowania. Przełoży się to na więcej
niż
, a przede wszystkim zostaniemy obdarzeni zaufaniem - walutą ubezpieczeń.
Agencja w internecie - fakty
Z badań wynika, że co najmniej 2/3 internautów przy podejmowaniu decyzji zakupowych bierze pod uwagę opinię innych osób. Im więcej profil firmowy zgromadzi pozytywnych opinii, komentarzy, i innych form zaangażowania tym lepiej. Oznacza to bowiem wyższe notowania firmy, chętniej odwiedzany fanpage, odczucie większego profesjonalizmu a w efekcie większa i jakościowo lepsza sprzedaż. To wszystko tworzy właśnie markę.
Nie stanie się to jednak bez stale aktualizowanych treści, regularnych postów, ciekawej grafiki, aktywności w mediach społecznościowych. Do tego trzeba zaplanować odpowiednią ilość czasu (co jest moim zadaniem aby był jak najkrótszy). Dobry dobór treści, ich aktualność, wysoka jakościowo grafika są na wagę złota. Idąc tą drogą mamy szansę nie tylko zbudować mocną pozytywną i lokalną markę ale wręcz konkurować w tym zakresie z często anonimowymi oddziałami/przedstawicielstwami zakładów ubezpieczeń. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy stać Cię na to? A raczej czy możesz sobie pozwolić aby nie istnieć w przestrzeni internetu i mediów społecznościowych.
Wszystko co będzie do tego potrzebne znajdziesz tutaj, lub wskażę miejsce, w którym się to znajduje.