Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Nie samymi ubezpieczeniami żyje agent więc o równowadze z życiem prywatnym

Planer pozwala przygotować działania marketingowe na najbliższy czas ☕. Możesz zapisywać sobie treść postów na przyszłość. I już regularnie prowadzisz fanpage.

Strona główna · Równowaga dom-praca

Prowadzenie agencji ubezpieczeniowej w domu lub z domu

Kobieta rozmawia przez telefon o ubezpieczeniu
2 min. czytania Nasz biznes ubezpieczeniowy ma wiele twarzy :D, jedną z nich jest miejsce na prowadzenie agencji ubezpieczeniowej. Dziś napiszę o prowadzeniu agencji ubezpieczeniowej "w" lub jak inni wolą "z" domu. Wielu z nas to dotyczy, bo pandemia w znacznym stopniu nas "udomowiła".
Podstawową sprawą jest miejsce w domu gdzie "otworzymy" nasze biuro. Potrzebujemy stałego miejsca, w którym będziemy pracować. Praca w domu wiąże się z większą ilością czynników rozpraszających.

Czytaj dalej

Praca i życie prywatne

Kobiera i równowaga
1 minuta czytania Myślę, że bezpowrotnie mijają czasy gdy dla pracownika ważniejsza była firma niż życie prywatne. Jeszcze niektóre korporacje próbują utrzymać ten przestarzały model relacji ale są skazane na porażkę w tym zakresie. Czasy dyktatu pracy bezpowrotnie (mam nadzieję) przeminęły. Wielu dzisiaj dostrzega, że pracownik (przedsiębiorca też :D), który ma czas dla siebie, na realizację swoich pasji jest po prostu lepszym, kreatywniejszym i wydajniejszym w pracy zawodowej.

Czytaj dalej

Wartość ciszy i milczenia

Silentium - cisza
Ubezpieczenia nam się kojarzą z zabezpieczeniem dobrego i szczęśliwego życia.
W połowie lat sześćdziesiątych gdy ludzkość szykowała się do podróży w kosmos, młody doktorant Ernst Pöppel otrzymał z NASA niezwykłe zapytanie. Amerykańska agencja odpowiedzialna za loty kosmiczne chciała zbadać, jak astronauci będą reagowali na długą izolację w ciasnej kapsule statku kosmicznego. W bunkrze znajdującym się głęboko w skale prowadzono doświadczenia z osobami, które na całe tygodnie poddawano zupełnemu odosobnieniu. Zobacz do jak zaskakujące były wyniki badań!

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [1 / 2] następna > Ostatnia >>

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.