Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

Planer pozwala przygotować działania marketingowe na najbliższy czas ☕. Możesz zapisywać sobie treść postów na przyszłość. I już regularnie prowadzisz fanpage.

Strona główna · Blog · Prostota ma swój urok

Prostota ma swój urok

Uporządkowane biurko. Prostota
1,5 minuty czytania Nie każdego agenta, agencję stać jest na posiadanie ciekawej strony internetowej. Mała agencja ubezpieczeniowa ma generalnie problem związany z jej funkcjonowaniem w internecie. Bo stronę internetową trzeba prowadzić, od czasu do czasu coś wartościowego wpisać, coś usunąć, poprawić, uaktualnić. Na to trzeba mieć czas, umiejętności, i ... pieniądze. Od braku strony internetowej jeszcze gorsza jest nieaktualna strona! Na coś trzeba się zdecydować, brak pomysłu jest też pomysłem ... na porażkę. Czy jest jakieś rozwiązanie tej sytuacji?
!

Bardzo proste i zdrowe rozwiązanie
ONEPAGE jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla małych i jednoosobowych agencji ubezpieczeniowych.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest zrobić tzw. "onepage" czyli jedna strona. Na takiej stronie znajdują się elementarne informacje o Tobie, ofercie, dane kontaktowe oraz link do mediów społecznościowych, gdzie na bieżąco będziesz informować o pracy agencji. Strona taka ma raz ustaloną szatę graficzną i treść, których nie trzeba często zmieniać czy aktualizować. Dzięki temu uzyskasz minimalną obecność w internecie; możesz korzystać z poczty w swojej domenie zamiast w gmail-u (co wg mnie jest niezgodne z RODO).

Mała agencja ubezpieczeniowa w social media

Potrzebujesz jeszcze utworzyć stronę agencji na facebook-u - i wszystko gotowe! Wykorzystując fanpage możesz sobie pozwolić na bieżące informowanie o tym co się dzieje w u Ciebie i w agencji . Korzystając zaś z możliwości facebook-a możesz jako mała agencja ubezpieczeniowa prowadzić działania marketingowe.
Będąc zaś użytkownikiem usługi UBENO.PL zamieszczać ciekawe i branżowe posty z ciekawymi grafikami, które odpowiadają charakterowi Twojej agencji. Twoja strona/profil nabiorą cech indywidualnych i ciekawych. A przede wszystkim będą promowały Ciebie i Twoją agencję a nie zakłady ubezpieczeń.

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.