Prostota ma swój urok
1,5 minuty czytania
Nie każdego agenta, agencję stać jest na posiadanie ciekawej strony internetowej. Mała agencja ubezpieczeniowa ma generalnie problem związany z jej funkcjonowaniem w internecie.
Bo stronę internetową trzeba prowadzić, od czasu do czasu coś wartościowego wpisać, coś usunąć, poprawić, uaktualnić. Na to trzeba mieć czas, umiejętności, i ... pieniądze. Od braku strony internetowej jeszcze gorsza jest nieaktualna strona! Na coś trzeba się zdecydować, brak pomysłu jest też pomysłem ... na porażkę.
Czy jest jakieś rozwiązanie tej sytuacji?
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest zrobić tzw. "onepage" czyli jedna strona. Na takiej stronie znajdują się elementarne informacje o Tobie, ofercie, dane kontaktowe oraz link do mediów społecznościowych, gdzie na bieżąco będziesz informować o pracy agencji.
Strona taka ma raz ustaloną szatę graficzną i treść, których nie trzeba często zmieniać czy aktualizować. Dzięki temu uzyskasz minimalną obecność w internecie; możesz korzystać z poczty w swojej domenie zamiast w gmail-u (co wg mnie jest niezgodne z RODO).
Mała agencja ubezpieczeniowa w social media
Potrzebujesz jeszcze utworzyć stronę agencji na facebook-u - i wszystko gotowe!
Wykorzystując fanpage możesz sobie pozwolić na bieżące informowanie o tym co się dzieje w u Ciebie i w agencji
. Korzystając zaś z możliwości facebook-a możesz jako mała agencja ubezpieczeniowa prowadzić działania marketingowe.
Będąc zaś użytkownikiem usługi
UBENO.PL zamieszczać ciekawe i branżowe posty z ciekawymi grafikami, które odpowiadają charakterowi Twojej agencji. Twoja strona/profil nabiorą cech indywidualnych i ciekawych. A przede wszystkim
będą promowały Ciebie i Twoją agencję a nie zakłady ubezpieczeń.