Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

Planer pozwala przygotować działania marketingowe na najbliższy czas ☕. Możesz zapisywać sobie treść postów na przyszłość. I już regularnie prowadzisz fanpage.

Strona główna · Blog · Skuteczność mediów społecznościowych - wyniki

Skuteczność mediów społecznościowych - wyniki

Kawa, klawiatura, słuchawki, muszla, blat stołu
Czy media społecznościowe są skuteczne i jak to wygląda w liczbach? - zobacz skrót.
Czy skuteczność agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych odbiega od normy? - odpowiedz sobie.
Firma partnerska, która dostarcza treści marketingowe zrobiła niedawno badania pośród swoich klientów. Chcieli ustalić jak regularne prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych wpływa na postrzeganie, zainteresowanie i ostatecznie sprzedaż w firmach, które korzystają z ich usług.
Badaniom i analizie poddano konta blisko 30 tys klientów (to baaaardzo dużo!). Analizowano wyniki korzystania z usługi przez pierwsze 4 miesiące współpracy. Oto jakie wyniki otrzymano:
# średnio klienci pisali 3 posty na tydzień.
# ponad 3 krotnie wzrosła liczba polubień stron.
# ponad 1,5 krotnie wzrosła liczba obserwujących stronę.
# ponad 3 krotnie wzrosła liczba zaangażowania użytkowników w przeprowadzane akcje (kliknięcia, komentarze, udział w ankietach itp).
# i na koniec sprzedaż/zamówienia/rezerwacje ... wzrosła ponad 2,5 krotnie!.

Dodam tutaj: to wszystko w ciągu pierwszych 4 miesięcy aktywnego, zaplanowanego prowadzenia fanpage.

Wyższy poziom sprzedaży

Jestem przekonany, że promocja w mediach społecznościowych to najbardziej skuteczny sposób na przekształcenie użytkowników mediów społecznościowych w lojalnych fanów i klientów, Twoich klientów!. To jeden z lepszych sposobów aby skuteczność agenta ubezpieczeniowego podnieść na wyższy poziom. I nie tylko chodzi mi o ilość, bardziej myślę o jakości.
A tak, przy okazji, statystyki pokazują, że użytkownicy facebook-a spędzają na nim około 50 minut dziennie. To dużo czasu, aby przyciągnąć ich uwagę. Podane wyżej wyniki pokazują prawdziwą wartość marketingu w mediach społecznościowych.
Mam nadzieję, że te wyniki zainspirują Cię do aktywnego w prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych.
Dla przypomnienia, korzystając z naszego serwisu możesz utworzyć swój post w zaledwie 2 minuty.
Postawię tezę, że skuteczność agenta ubezpieczeniowego jako profesjonalisty może być większa gdy korzysta z facebooka. I jeszcze większa gdy korzysta z narzędzi UBENO.PL.

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.