Krótka ocena klienta czyli jak widzi klient
2 minuty czytania, dodany 13.04.2021r
Ocena klienta to kolejne narzędzie wspomagające pracę przedsiębiorcy ubezpieczeniowego :D. Narzędzie to pozwala na szybką, krótką i co ważne
anonimową ocenę. Ocenić można wszystkie aspekty naszej pracy przez np. klienta lub niedoszłego klienta.
Narzędzie to jest bardzo proste i łatwe w obsłudze przez jej uczestnika. Daje to szansę, że potencjalni uczestnicy wezmą w niej udział. My zaś uzyskamy interesujące nas odpowiedzi czy oceny a nawet komentarze.
Usługa w wersji FREE jest bezpłatna. Posiada klika ograniczeń (w branży pośrednictwa ubezpieczeniowego raczej nie istotnych):
- ilość dzienna wejść na formularz: 100
- ilość dzienna zapisanych głosów: 10
- ilość dostępnych ankiet-ocen: 2
- nie można wymusić uzupełnienia o komentarz,
- dostęp do statystyk: za ostatni i przedostatni miesiąc, za bieżący i poprzedni tydzień,
- pokazywana dynamika pozytywnych i negatywnych ocen,
- brak jest (rozbudowanych statystyk, przekierowań do mediów społecznościowych).
Ocena zawiera w zasadzie wszystko co potrzeba aby wyrobić sobie zdanie na temat jak nas widzą uczestnicy ankiety. Pozwala też na zamieszczanie komentarza, informacji, czy innego opisu.
Wersja FREE utrzymywana będzie z reklam wyświetlanych poniżej ankiety.
Jak wygląda ankieta możesz się przekonać pod linkiem
ankieta
Szybka ocena - jak z niej korzystać?
Możesz przesłać klientowi mailem, komunikatorem a nawet SMS informację, że prosisz go o krótką ocenę np. sposobu załatwienia sprawy, łatwości kontaktu, czy całokształtu obsługi przy zakupie polisy (tu dowolność jest ograniczona jedynie wyobraźnią :D). Uzyskane odpowiedzi mogą posłużyć Ci do poprawy obsługi klientów, wzmocnienia tego co słabe lub ... utwierdzenia się że to co robisz jest robione dobrze. Adres ankiety nie jest długi to maks. 35 znaków (jeżeli wpiszesz "https'), co pozwala na przesyłanie nawet SMS-em