Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Strona główna · Blog · Nie korzystaj z grafik ubezpieczycieli!

Nie korzystaj z grafik ubezpieczycieli!

Torba z napisem: Nie polecaj obcych..
2,5 minuty czytania Przeglądając strony internetowe i profile społecznościowe agentów ubezpieczeniowych zauważyłem, że wielu z nich korzysta z grafiki ubezpieczycieli tzn. przygotowywane przez zakłady ubezpieczeń. Grafiki te są przygotowane profesjonalnie. Mają ładny wygląd, klarowny przekaz, dobrane kolory i ... promują usługi ubezpieczeniowe zakładu ubezpieczeń lub wręcz zakład ubezpieczeń. Uważam, że jest to bardzo zły pomysł aby agent korzystał z takich grafik!.
Robiąc takie rzeczy agenci na własny koszt, na własnej stronie internetowej promują zakłady ubezpieczeń!. Napiszę dobitniej: nie promują siebie, swoich usług! lecz swoją konkurencję!!!.
Rozumiem, dobra grafika przyciąga klienta ... ale nie do Ciebie!. Co z tego, że masz więcej wejść, kliknięć, jeżeli klienci będą zawierali umowy u ubezpieczyciela lub u "większych bystrzaków" z branży internetowej. Odpowiesz, że bez grafiki strona jest mniej atrakcyjna dla klientów. I zgodzę się. Jednak zadam Ci pytanie: po co Ci atrakcyjna strona internetowa skoro promuje innych? Po co Ci profil na "fejsbuku", jeżeli ma promować czy wręcz kierować Twoich czytelników na strony zakładów ubezpieczeń? Wg mnie lepiej ich nie mieć, niż mieć w takim wydaniu. Później agenci się dziwią, że zakłady ubezpieczeń, próbują pomijać ich przy dystrybucji ubezpieczeń, bo przecież już raz pokazali, że nie potrafią myśleć przyszłościowo, to może i teraz się uda.

Grafiki ubezpieczycieli promują, tylko kogo?

Bardzo ładnie wyglądające grafiki ubezpieczycieli, wskazujące rozwiązanie problemu, widoczne na co 4-5 stronie agenta ubezpieczeniowego sprawiają, że wg wyszukiwarek te grafiki są ważne, wartościowe. W efekcie dobrze się pozycjonują i podnoszą w rankingach .... ubezpieczyciela jako autora. Klienci oglądając te same grafiki ubezpieczycieli na wielu stronach agencyjnych dochodzą do dokładnie takiego samego wniosku. Wybierają ubezpieczyciela a nie agenta.
A co z tego mają agenci? - ⛔ wg mnie NIC. A co stracili? - możliwość wypromowania siebie, swojej agencji, twarzy, wizerunku jako profesjonalisty w zakresie ubezpieczeń i możliwość sprzedaży ⛐. Stracili wszystko. Jeszcze raz to podkreślam promowanie grafiki ubezpieczycieli nic nie daje agencji - chyba, że robi to odpłatnie. Bo musisz wiedzieć, że za zamieszczanie reklam (w formie np. grafiki) płaci się w internecie ciężkie pieniądze np. w zakresie ubezpieczeń od kilku do kilkunastu złotych za kliknięcie! Teraz już wiesz, dlaczego zakładu ubezpieczeń tak chętnie udostępniają agentom różnego rodzaju grafiki do zamieszczania na stronach i facebook-u
Co zatem może zrobić mała agencja? sprawdź tutaj

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.