Dostarczamy fajne rzeczy dla Agentów Ubezpieczeniowych

Tworzone z i pasją
Jak wykorzystać narzędzia UBENO.PL w codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego

✋ Gotowe posty do prowadzenia fanpage w social media. Twoja strona ożyje, nabierze koloru i dynamiki.
Koniec z czasochłonnym prowadzeniem facebook-a.

Cross-seling i upselling w ubezpieczeniach

1 minuta czytania Często słyszymy sformułowania związane ze sprzedażą ubezpieczeń: cross-selling oraz upselling. Chociaż są podobne do siebie to jednak jest między tymi metodami dość duża różnica. Cross-selling występuje, gdy próbujesz sprzedać dodatkowe produkty do wybranego przez klienta zakresu ubezpieczenia. Zaś upselling ma miejsce, wtedy gdy próbujesz sprzedać lepszą wersję wybranego już produktu ubezpieczeniowego. Oczywiście sprzedaż ubezpieczeń też ma swoje prawa, o czym poniżej.

Czytaj dalej

Narzędzia dla agentów ubezpieczeniowych wspomagające biznes

1 minuta czytania W ramach serwisu UBENO.PL dostarczane są rozwiązania biznesowe dla agentów ubezpieczeniowych, których zadaniem jest zwiększenie sprzedaży polis ubezpieczeniowych. Na pierwszym miejscu jest to, co udostępnia facebook dla agentów i co agent może z tego uzyskać czyli prowadzenie fanpage w taki sposób aby utrzymać istniejących klientów i pozyskać nowych przy minimalnym nakładzie czasowo-finansowym. Kolejnym narzędziem są rozwiązania związane z aktywnością agentów w obszarze internetu, a więc strona internetowa, poczta, formularze ...

Te dwa elementy będą rozwijane w wielu niezależnych od siebie kierunkach. Jednak wyznaczyłem sobie pewne ramy, wprowadziłem ukierunkowanie.

Chcę aby z serwisu korzystali agenci, którzy widzą potrzebę wzmocnienia swojej marki, którzy wierzą w swój biznes w internecie.

Czytaj dalej

Prostota ma swój urok

Uporządkowane biurko. Prostota
1,5 minuty czytania Nie każdego agenta, agencję stać jest na posiadanie ciekawej strony internetowej. Mała agencja ubezpieczeniowa ma generalnie problem związany z jej funkcjonowaniem w internecie. Bo stronę internetową trzeba prowadzić, od czasu do czasu coś wartościowego wpisać, coś usunąć, poprawić, uaktualnić. Na to trzeba mieć czas, umiejętności, i ... pieniądze. Od braku strony internetowej jeszcze gorsza jest nieaktualna strona! Na coś trzeba się zdecydować, brak pomysłu jest też pomysłem ... na porażkę. Czy jest jakieś rozwiązanie tej sytuacji?

Czytaj dalej

Rozbudowa interakcji

Posiadając konto na FB możesz korzystać z jego interaktywnych elementów. Możesz się dzielić bieżącymi sprawami, emocjami, które wiążą Twoich klientów z Tobą. Możesz zorganizować szybki konkurs, quiz czy sondę. To wszystko buduje relację.

Marketing w agencji

Większość lokalanych agencji ubezpieczeniowych nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Konto na FB umożliwia rozpoczęcie tego typu działań. Przede wszystkim wzmacniasz swoją markę oraz masz szansę na pozyskanie nowych klientów.